Эdelweiss

Минийх гэсэн бүхэн чи болохыг, мичид гялалзах тэнгэрийн гүнээс анзаардаг...

Өөрөө өөрийгөө хайрлахаас миний аз жаргал эхлэнэ. Юун дээр алдаад юун дээр бүдрээд юунаас болж шаналаад байгаагаа бүрэн мэдэж байгаа ч гэсэндээ үгээр ерөөсөө илэрхийлж чадахгүй. Энэ хэлний магадгүй энэ ертөнцийн үгийн сан миний мэдрэмжийг тод тусгаж өгөхгүй.
Үнэн чанартаа би өөрийнхөө хэн гэдгийг мэдэхгүй. Нэр, нас, угсаа гарал, ойр дотны хүмүүс, тэгээд юу хүсдэг, юунд сонирхолтой энэ бүгдийг л нэрлэж чадна уу гэхээс хэн гэдгээ бүрэн таниагүй. Миний ухамсрын, биеийн, бодлын цогцод намайг илэрхийлэх сод чанар алга. Бүгд л бусдаас, нийгмээс, номноос бүрэлдэн тогтосн чанарууд... 
Яг төрөлхийн нэг тийм юм алга... Эсвэл хүн болгонд байдаггүй байх. 

Би хэн юм болоо????? 
Зөвхөн өөрөөсөө асуусан, магад хэзээ нэгэн цагт эсвэл бүр хэзээ ч хариултыг олохгүй.....

3 comments:

Chadm bas iim blog bdag bsiin bizdeee?

 

Post a Comment