Эdelweiss

Минийх гэсэн бүхэн чи болохыг, мичид гялалзах тэнгэрийн гүнээс анзаардаг...

Моника

Би чамайг, чи намайг өдөр бүр хардаг.  Ажигладаг. Миний өрөөнд амьдардаг. Чи үргэлж л гунигтай байдаг. Тэгэхдээ энэ байдал чинь надад таалагддаг. Моника,,,, яагаад чамайг Моника гэдэг юм бэ? Чи их сайхан хүүхэн шүү... Тэгэхдээ нүд чинь л их гоё юм байна.
Чи хүртэл надад хамаг итгэл найдвараа хүлээлгэчихдэг. Муу байна шүү!!!!
Би ч тэгэхдээ чадна л дааа хэхэ. Нэг юм хэлэх үү? Чи мэдэх үү? Би чамд хайртайшдээ...
Тэгээд бас яагаад чи ийм гунигтай байдаг аа мэдэх үү? Учир нь би чамайг гунигтай болгож зурсан юм.....


Бурхан яг намайг ингэж л бүтээсэн байхдаа. Эсвэл өөр хэн нэгэн.....

3 comments:

хэхэ баярлалааа.... :D

 

noirsoj baih hoorond chin yum yum l bolow... unendee yu bolood ungursniig ch sain oilgosngui.. hehe

 

Post a Comment